“ Hver gang vi har haft et møde, er vi kommet endnu tættere på det jeg ville og dine kreative ideer blandet med en virkelig struktureret proces, giver mig lyst til at fortsætte det gode samarbejde!”
– Amalie, SIPsomm
Kunde: SIPsomm
Type forretning: Vinsmagninger til både virksomheder og private
Tidspunkt: Slut marts 2025 - slut maj 2025
Service: Sparring og rådgivning til sociale medier samt en strategi for virksomhedens videre udvikling. Derudover et meme-oplsag til Instagram.
-
SIPsomm ønsker at gøre vinverdenen mere tilgængelig, moderne og inkluderende. Samtidig arbejder Amalie, stifter af SIPsomm, målrettet på at nedbryde den mandsdominerede kultur, der ofte præger branchen. For at lykkes med dette havde hun brug for kreativ inspiration og en klarere strategisk retning på sociale medier. Hun søgte en sparringspartner, der kunne styrke hendes digitale tilstedeværelse og hjælpe hende med at finde en bæredygtig vej til vækst.
-
Vores indledende møde handlede om at afdække virksomheden, og hvor der var behov for udvikling og hjælp, så jeg kunne skabe den bedste strategi for Amalie og SIPsomm og vejlede på det rigtige grundlag.
Om vores første møde udtaler Amalie fra SIPsomm:
"Jeg følte med det samme, at du forstod min forretning og mig som person, og det gav en troværdighed og personlighed, som jeg sætter stor pris på i et samarbejde!"På de efterfølgende møder præsenterede jeg en færdig strategi for Amalie samt nogle nemme og tilgængelig skabeloner, som Amalie kan bruge i hendes fortsatte arbejde med SIPsomm’s sociale medier. Det vigtigste for mig er at komme med konkrete ideer, struktur og inspiration, som kunden nemt kan anvende, når jeg ikke længere er på sidelinjen.
"Karoline er en virkelig ægte og troværdig sparringspartner, som ser dig og din virksomhed for det, den ægte er. Hun ser virksomheden i et perspektiv, man ikke selv er i stand til, men netop med de briller, dine kunder/målgruppe ser dig i. Det er en kæmpe hjælp og en virkelig tryg og professionel tilgang. Kæmpe anbefaling!", siger Amalie, ejer af SIPsomm.
-
"Jeg synes, at processen har været virkelig god og samarbejdet ligeledes. Jeg har følt, at du har “taget mig i hånden” hele vejen og stillet de rigtige spørgsmål for at finde ind til kernen af min virksomhed. Hver gang vi har haft et møde, er vi kommet endnu tættere på det jeg ville. Og dine kreative ideer blandet med en virkelig struktureret proces, giver mig lyst til at fortsætte det gode samarbejde!" skriver Amalie
Selv synes jeg det har været et helt fantastisk samarbejde og derfor spurgte jeg også Amalie, om noget er blevet lettere efter vores færdige forløb:
“Ja! At strukturere mine opgaver samt at have konkrete templates, så jeg ikke føler, at jeg skal opfinde den dybe tallerken hver gang, men hvile i at det jeg laver er godt, takket være den professionelle hjælp og ekspertise fra dig!” – Amalie, SIPsomm.
Hvad overraskede dig mest undervejs?
“ Hvor konkret en tilgang du kom med - konkrete løsninger, specifikke ideer, struktur og skemaer. Det er en gave for sådan en som mig :) “
- Amalie, SIPsomm
Udvalgte slides fra SIPsomms strategi
Om mig
Jeg er Karoline – hender der står bag Ægte Agency.
Jeg rådgiver virksomheder og selvstændige i at skabe tydelige brands og stærke forretninger ved hjælp af mine tre bedste venner: Strategi, struktur og storytelling.
Dit brand er ikke bare farver, fonte og æstetik. Det er hele din virksomheds personlighed – og det er din vigtigste konkurrencefordel. Så hvis du vil vinde over konkurrenterne, skal vi altså have skabt dig et stærkt brand.
Mine kernekompetencer? At sætte retning, rydde op i kaos og gøre det komplekse konkret. Det gælder både din visuelle identitet, din Instagram-strategi og de strukturen, der skal få det hele til at køre.
Min tilgang er ærlig, nysgerrig og lidt insisterende. For du er ikke kommet her for at blive bekræftet – du er kommet for at rykke dig.
Men bare rolig: Jeg lover, at vi griner undervejs.
ÆGTE AGENCY
–
ÆGTE AGENCY –
Jeg er en lattermild aarhusianer, kreativ ordhaj, indehaver af en popcorn-hjerne og intet mindre end tosset med at konceptualisere, koordinere og kreere.
Med i rygsækken har jeg en fem år lang uddannelse fra Aarhus Universitet med fancy titler som Marketing & Management Communication samt Corporate Communication.
Ud over fine papirer har jeg fået jord under neglene både hos bureauer og brands, hvor jeg har prøvet kræfter med markedsføring særligt på sociale medier, visuel branding, kampagnekoordinering, procesoptimering, forretningsudvikling, tekstforfatning, PR og meget andet.
Læs mere om, hvad jeg tilbyder
Læs mere om, hvad jeg tilbyder
Kontakt
Skal du have løst en opgave? Grib knoglen, duk op i indbakken, udfyld kontaktformularen, book en gratis 15-minutters afklaringssamtale eller hvad end, du foretrækker. Så tager vi en snak om, hvordan jeg kan hjælpe dig.